هتل Adalya elite lara

سه شنبه 29 اسفند 1396
15:0
somayeh

یکی از هتل های 5 ستاره و نوساز آنتالیا ،هتل Adalya elite lara میباشد که در سال 2016 در منطقه توریستی لارا آنتالیا به مساحتی بالغ بر 45 هزار مترمربع به بهره برداری رسید و به دلیل موقعیت مناسبش دسترسی خوبی به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا دارد به طوری که با چند دقیقه پیاده روی و یا رانندگی می توان از آن ها بازدید کرد .فاصله ی این هتل تا شهر آنتالیا 15 کیلومتر ،تا مرکز خرید پرمیوم 1 کیلومتر و مرکز خرید تراسیتی و پارک دودن 15 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.

هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا


هتل پنج ستاره آدالیا الیت لارا دارای 525 اتاق (1352 تختخواب) با دکوراسیونی شیک و مبلمان زیبا می باشد.این اتاقها به این صورت تقسیم بندی شده اند:402 اتاق استاندارد ، 120 اتاق خانوادگی و 3 اتاق ویژه معلولین.تلویزیون صفحه تخت، حمام با سنگ مرمر، تهویه مطبوع ، مینی بار، بالکن مبله، سشوار، قهوه/چایی ساز و ...از امکاناتی می باشند که مسافران تور آنتالیا با به کارگیری آن ها می توانند سفری دلچسب و بدون دغدغه را سپری کنند در ضمن کلیه این اتاقها چشم انداز زیبایی به سواحل زیبای لارا را دارا میباشند.

اتاق هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا اتاق هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا


آدرس هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

Kemeragzi Mah. Tesisler Cad. No:416-1 Aksu, 07000 Lara, Turkey

تصاویر هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

رستوران هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا رستوران هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

پارک آبی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا پارک آبی هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترين مراكز خريد استانبول

دوشنبه 21 اسفند 1396
17:0
somayeh

خرید کردن در استانبول یک تجربه جذاب و تکرار نشدنی است زیرا علاوه بر وجود مراکز خرید متعدد، پر از بازارهای محلی و خیابانی است.این مرکز خرید به جهت داشتن تنوع محصولات بالا و قیمت های مناسب در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد پس اگر قصد آشنایی با برترین مراکز خرید استانبول را دارید با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه


[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جزییاتی که باید در تور رافتینگ استانبول دانست!

دوشنبه 21 اسفند 1396
15:0
somayeh

تور رافتینگ استانبول هر روز در روستای Dokuzdegirmen برگزار می گردد.وقتی وارد این روستای زیبا می شوید ، تور شما با گشتن در روستا و صرف چای در نزدیکی رودخانه Melen آغاز می شود.سپس تجهیزات کامل، پوشاک و لباس مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و تور هیجان انگیز رافتینگ شروع می شود.این قایق ها در ظرفیت های 2 و 8 نفره بوده است و شما می توانید حدود ۱٫۵ – ۲ ساعت در فاصله نزدیک به ۱۱km قایق سواری کنید و سپس برای ناهار توقف خواهید کرد و پس دوش گرفتن و تعویض لباسهایتان به استانبول و یا هتل موردنظر باز خواهید گشت.


[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مسجد سلطان احمد در استانبول

پنجشنبه 17 اسفند 1396
15:0
somayeh

معماری مسجد سلطان احمد ترکیه از حکومت عثمانی الهام گرفته است و تقریبا ساختار آن مکعب شکل میباشد و فضای داخلی آن از سنگ مرمر ریز حک شده و مجسمه ها زیبا تزیین شده است.اماکنی که در داخل مسجد سلطان احمد ساخته شده است شامل مدرسه، بیمارستان، یک مدرسه ابتدایی، بازار، عمارت،آسایشگاه و ... میباشد و تاکنون ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده اند

شش مناره و گنبد های مسجد آبی بیش از هر چیزی نگاه بیننده ها را به خود خیره کرده است و از دورادور قابل مشاهده هستند پس اگر آدرس این مسجد را نمی دانید با دیدن گنبد های زیبا و بلند قامت میتوانید خود را به این محل برسانید بنابراین مسجد آبی با چنین امکانات و معماری جزو یکی از بهترین جاذبه های استانبول بشمار میرود.

معماری مسجد سلطان احمد ترکیه معماری مسجد سلطان احمد ترکیه
[ بازدید : 319 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

برج آتاکوله آنکارا

دوشنبه 14 اسفند 1396
17:0
somayeh

شهر آنکارا علاوه بر یک شهر ادرای و سیاسی، دارای اماکن تفریحی بیشماری می باشد که برخی از این اماکن باعث شده تا گردشگران از ارتفاع بالا ،کل شهر را نظاره گر باشند .یکی از این اماکن دیدنی با ارتفاع زیاد ،برج آتاکوله نام دارد.

برج آتاکوله در آنکارا





[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درباره تقویم تعطیلات سفارت کانادا ترکیه

دوشنبه 14 اسفند 1396
15:0
somayeh

همانطور که می دانید شهر آنکارا به دلیل وجود انواع مراکز دولتی و سفارتخانه ها از شهرت خاصی برخوردار میباشد و بیشتر افراد به همین دلیل ،تور آنکارا را انتخاب می کنند.افرادی که متقاضی دریافت ویزای کانادا هستند پس از طی مراحل ثبت نام و تکمیل کردن فرم ،برای انجام مراحل انگشت نگاری باید به دفاتر vac در آنکارا مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند البته نا گفته نماند که بعضی از این مراکز انگشت نگاری در بعضی از روزهای سال تعطیل میباشد.





















































[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هتل رادیسون بلو آنکارا

پنجشنبه 10 اسفند 1396
15:0
somayeh

در تور آنکارا یکی از مواردی که با دقت توسط گردشگران مورد بررسی قرار می گیرد ، هتل محل اقامت است . با انتخاب یک هتل خوب میتوانید از بسیاری از تفریحات آنکارا بی نیاز شوید و ساعت های خوشی را در هتل سپری کنید . یکی از هتل های پیشنهادی ما برای سفر به آنکارا،هتل رادیسون بلو می باشد.این هتل 4 ستاره در به سفارت آمریکا ،کانادا و سفارت انگلیس واقع شده است .


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تاريخ فستيوال خريد استانبول

دوشنبه 7 اسفند 1396
15:0
somayeh

اگر می خواهید بالاترین حد خرید در استانبول را تجربه کنید در فستیوال خرید استانبول شرکت کنید. یکبار در سال تقریبا همه فروشگاه های خرید در این شهر حراج می شوند و تجربه ای هیجان انگیز را برای خریداران رقم می زنند.هر ساله در شهر استانبول در اواسط خرداد ماه جشنواره خرید را به مدت یک ماه آغاز می کند و تا تیرماه ادامه دارد.

جشنواره خرید استانبول 97 جشنواره خرید استانبول 97


[ بازدید : 260 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سواحل شنی شیله در استانبول

دوشنبه 30 بهمن 1396
17:0
somayeh

سواحل شنی شیله در فاصله 70 کیلومتری منطقه اوسکودار قرار گرفته است و مشرف به دریای سیاه و منطقه ی آسیایی میباشد و به دلیل وجود هتلها و رستورانهای زیبا به یکی از بهترین نقاط تفریحی استانبول تبدیل گشته است.بهترین زمان رفته به سواحل شنی شیله در فصول تابستان و بهار میباشد.این ساحل شنی علاوه بر اینکه بسیار زیبا و دیدنی است، امکانات انجام ورزش‌ های آبی متعدد را برای گردشگران مهیا ساخته است.از جمله تفریحاتی که میتوان در این سواحل انجام داد شامل :قایق سواری،شنا کردن ، حمام آفتاب ،غواصی و ... میباشد.

سواحل شنی شیله استانبول



[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت بلیط پارک آبی دلفین استانبول

دوشنبه 30 بهمن 1396
15:0
somayeh

پارک آبی دلفین (Aqua Club Dolphin) در سال 2001 میلادی در غرب استانبول در منطقه باغچه شهیر افتتاح گردید .در این پارک برای رفاه و سرگرم کردن مراجعه کنندگان انواع امکانات و وسایل بازی از جمله سرسره شاه کبرا ،سرسره های جدید کودکان ،موشک (سقوط آزاد) ،سرسره های آناکاندا آبی و مشکی و سونامی، استخر جدید کودکان ، استخر خانواده ،لنگرگاه ،استخر کودک ،استخر موج و استخر بزرگ،رستوران در نظر گرفته شده است.

ادرس پارک آبی دلفین استانبول

استانبول، Eyup، خیابان Silahtaraga، پلاک ۲/۴

ادرس پارك ابي دلفين استانبول




برچسب ها: تفریحات ترکیه ,
[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آسیا گردی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]