بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

پنجشنبه 30 فروردين 1397
12:27
somayeh

اگر میخواهید تور استانبول را در یک هتل چهار ستاره سپری کنید و تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کنید ، بهتر است یک هتل 4 ستاره ی با کیفیت انتخاب کنید . اما بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند ؟ هرچند تعداد هتل های استانبول زیاد است اما در اینجا لیستی از هتل های 4 ستاره خوب استانبول جمع آوری کرده ایم که شما را در انتخاب یک هتل مناسب کمک می کند.

هتل های 4 ستاره استانبول هتل های 4 ستاره استانبول

1. هتل 4 ستاره ماربل استانبول

هتل ماربل یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره در استانبول است که موقعیت مکانی خوبی هم دارد و به خاطر قرار گرفتن در میدان تقسیم و در نزدیکی آثار تاریخی همچون اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول می توانید از دیدن مناظری خیره کننده لذت ببرید.با اقامت در هتل marble می توانید براحتی به رستوران ها،فروشگاه ها و کلاب‌های شبانه‌ دسترسی پیدا کنید. از فرودگاه آتاتورک تا هتل فقط 20 کیلومتر فاصله میباشد.

بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول

2. هتل 4 ستاره نیلز استانبول

هتل مدرن 4 ستاره نیلز دقیقا در منطقه قدیمی بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است و با 3 دقیقه پیاده روی میتوانید به بازار استانبول و مسجد آبی برسید و به خاطر اینکه در منطقه قدیمی قرار دارد از موقعیت خوبی برای رفتن به مراکز خرید، به خصوص بازارهای استانبول برخوردار است.از امکانات و خدمات این هتل 4 ستاره میتوان به وایفای پرسرعت رایگان، صبحانه رایگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازی، سرویس فرودگاه اشاره کرد و قیمت آن بسیار مناسب است و دارای محیطی کوچک و تمیزی میباشد.

بهترين هتل هاي 4 ستاره استانبول بهترين هتل هاي 4 ستاره استانبول

3. هتل 4 ستاره وایت هوس استانبول

هتل وایت هاوس یکی دیگر از هتل های خوب ترکیه میباشد که در قلب بخش تاریخی شهر استانبول قرار دارد و فاصله کمی تا مساجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی، باسیلیکا سیسترن، بازار بزرگ و .. داردد و همچنین این هتل رویایی فاصله ای حدودا 44 دقیقه تا فرودگاه بین المللی آتاتورک دارد.اتاق های این هتل که بی شک از بهترین هتل های استانبول محسوب می شود، همگی بسیار بزرگ و روشن و تمیز هستند و امکانات خوبی مطابق با استاندارد های بین المللی هتل داری در اختیار مهمانان خود می گذارد.

هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه

4. هتل 4 ستاره گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میدان تقسیم میباشد و به دلیل نزدیکی به مراکز خرید استانبول و فروشگاه ها و آثار تاریخی این شهر به یکی از گزینه های محبوب برای مسافران تبدیل گشته است.امکاناتی که هتل گلدن پارک دارد واقعا ویژه و خاص است و مهمانان، هتل را با خاطرات به یاد ماندنی و عکس های زیادی ترک خواهند کرد و تقریبا 1 ساعت با فرودگاه استانبول فاصله دارد و دارای رستوران های بزرگ و شبک با انواع غذاهای بین المللی و ترکی میباشد.

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

5. هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول

یکی دیگر از هتل هایی که در میدان تقسیم قرار گرفته است،هتل 4 ستاره سیتی سنتر میباشد.این هتل یکی از هتل های خوب استانبول محسوب می شود و امکانات خوبی متناسب با استاندارد های بین المللی هتل داری برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از ویژگی های این هتل سونا،حمام ترکی، برنامه‌های ورزشی متعدد ، تمیزی آن و موقعیت قرارگیری است که منظره بسیار رویایی را برای مسافران بوجود آورده است.اتاق های این هتل در اندازه های مختلف و دارای دکوراسیونی زیبا هستند.

لیست هتل های 4 ستاره در استانبول لیست هتل های 4 ستاره در استانبول

6. هتل 4 ستاره گرین پارک تقسیم استانبول

هتل گرین پارک یکی از هتل های نزدیک به میدان تقسیم میباشد .فاصله این هتل 4 ستاره تا کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول تنها چند دقیقه پیاده روی است و فرودگاه آتاتورک تنها در 20 کیلومتری آن قرار دارد. همه اتاق های این هتل، دکوراسیون بسیار شیک و مبلمانی مدرن دارند. از امکانات این اتاق ها می توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی، اتاق های ضد صدا و دی وی دی پلیر اشاره کرد. همچنین از امکانات ویژه این هتل می توان به اتاق های مخصوص عروس و داماد اشاره کرد.


موضوعات: هتل های ترکیه,
[ بازدید : 316 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آسیا گردی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]