آکواریوم شهر انتالیا

دوشنبه 8 مرداد 1397
15:0
somayeh

آکواریوم انتالیا بعنوان یکی از بزرگترین و پربازدیدترین آکواریوم ها دنیا در مرکز شهر و بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است و تنها 15 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و لازم بذکر است که بیشترین بخش این آکواریوم زیبا و دیدنی شامل یک هواپیما در اندازه واقعی ، کشتی و لاشه های زیردریایی بدست فردی بنام بندتی طراحی شده است .ساخت آکواریوم آنتالیا در سال 2011 شروع و در سال 2012 به اتمام رسید و چند روز بعد بروی گردشگران افتتاح گردید.ورودی آکواریوم در طبقه همکف واقع شده است و در ابتدای آکواریوم بوفه و آفیس های اداری بچشم میخورند در ادامه بازدیدکننده به بخش های مختلف و در نهایت یک تونل ۱۳۱ متری با عمق 3 متر خواهند رسید که هرکدام از این بخش ها جذابیت خاص خود را به همراه دارند.

آکواریوم آنتالیا


[ بازدید : 771 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حمام رومی آنتالیا

دوشنبه 27 فروردين 1397
15:0
somayeh

حمام رومی یکی از معروف ترین جاذبه های آنتالیا میباشد که در شرق منطقه سیده دش و در میان جنگل های درختان کاج قرار گرفته است و با توجه به آمار بدست آمده این بنا در زمان امپراتور Caracalla به افتخار پدر طب ساخته شده است.حمام رومیها یک اثر باستانی است که دارای تاریخی بسیار طولانی و با قدمت زیاد می باشد ولی امروزه به گردشگران تور آنتالیا بعنوان یک موزه از آن بازدید می کنند.این حمام علاوه بر یک اثر تاریخی، دارای اماکن تفریحی و دیدنی بیشماری است که بازدید از آن ، ممکن است یک روز از وقتتان را بگیرد.

حمام روميها آنتالیا حمام روميها آنتالیا
[ بازدید : 260 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مسجد سلطان احمد در استانبول

پنجشنبه 17 اسفند 1396
15:0
somayeh

معماری مسجد سلطان احمد ترکیه از حکومت عثمانی الهام گرفته است و تقریبا ساختار آن مکعب شکل میباشد و فضای داخلی آن از سنگ مرمر ریز حک شده و مجسمه ها زیبا تزیین شده است.اماکنی که در داخل مسجد سلطان احمد ساخته شده است شامل مدرسه، بیمارستان، یک مدرسه ابتدایی، بازار، عمارت،آسایشگاه و ... میباشد و تاکنون ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده اند

شش مناره و گنبد های مسجد آبی بیش از هر چیزی نگاه بیننده ها را به خود خیره کرده است و از دورادور قابل مشاهده هستند پس اگر آدرس این مسجد را نمی دانید با دیدن گنبد های زیبا و بلند قامت میتوانید خود را به این محل برسانید بنابراین مسجد آبی با چنین امکانات و معماری جزو یکی از بهترین جاذبه های استانبول بشمار میرود.

معماری مسجد سلطان احمد ترکیه معماری مسجد سلطان احمد ترکیه
[ بازدید : 319 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سواحل شنی شیله در استانبول

دوشنبه 30 بهمن 1396
17:0
somayeh

سواحل شنی شیله در فاصله 70 کیلومتری منطقه اوسکودار قرار گرفته است و مشرف به دریای سیاه و منطقه ی آسیایی میباشد و به دلیل وجود هتلها و رستورانهای زیبا به یکی از بهترین نقاط تفریحی استانبول تبدیل گشته است.بهترین زمان رفته به سواحل شنی شیله در فصول تابستان و بهار میباشد.این ساحل شنی علاوه بر اینکه بسیار زیبا و دیدنی است، امکانات انجام ورزش‌ های آبی متعدد را برای گردشگران مهیا ساخته است.از جمله تفریحاتی که میتوان در این سواحل انجام داد شامل :قایق سواری،شنا کردن ، حمام آفتاب ،غواصی و ... میباشد.

سواحل شنی شیله استانبول



[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور کشتی تنگه بسفر استانبول

پنجشنبه 19 بهمن 1396
15:0
somayeh

اکثر گردشگرانی که قصد انتخاب تور استانبول نوروز را دارند ، به این فکر می کنند که با رفتن به استانبول به کدام منطقه استانبول بروند.یکی از مناطق پیشنهادی در تور استانبول ،تنگه بسفر است این تنگه از شهرت خاصی برخوردار میباشد.در ادامه مطلب با این منطقه آشنا خواهید شد.

هتل های تنگه بسفر استانبول


[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آکواریوم فلوریا استانبول

دوشنبه 2 بهمن 1396
17:0
somayeh

آکواریوم فلوریا بعنوان یکی از جاذبه های استانبول در سال 2011 میلادی بروی عموم افراد افتتاح گردید .این مکان دارای 2 طبقه اصلی، 64 مخزن آب بزرگ و کوچک میباشد.داخل این مخازن بیش از 17000 جاندار دریایی در 1500 گونه ی متفاوت موجود میباشد و با دارا بودن محیطی بزرگ و زیبا به یکی از بزرگترین آکواریوم های ترکیه تبدیل گشته است و محل مناسبی برای کسانی ست که عاشق جانداران و کوسه های دریایی هستند.

آکواریم فلوریا استانبول
آکواریم فلوریا استانبول


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مكانهاي ديدني آنكارا

يکشنبه 1 بهمن 1396
15:0
somayeh

1. مقبره آتاتورک در آنکارا

آرامگاه آتاتورک واقع در بخش آنتیک از مهمترین جاذبه های گردشگری آنکارا در کشور ترکیه است.این مقبره در سال 1944 بنا شد و تلفیقی از ایده های معماری باستانی و مدرن است و به عنوان یک دستاورد معماری مدرن ترکیه بدون رقیب باقی مانده است ،در واقع این مقبره ، آرامگاه مصطفی کمال آتاتورک است.در این آرامگاه اشیای و نامه های مصطفی کمال آتاتورک به نمایش گذاشته شده است پس اگر می خواهید با زندگی این شخص آشنا بشوید سری به این مقبره بزنید.

مکانهای دیدنی آنکارا ترکیه
مکانهای دیدنی آنکارا ترکیه

در ادامه مطلب به دیگر جاهای دیدنی آنکارا اشاره خواهیم کرد.


[ بازدید : 256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین مناطق مسکونی استانبول

دوشنبه 25 دی 1396
17:0
somayeh

استانبول با مناظر طبیعی زیبا ، تنوع فرهنگ و جاذبه های توریستی متفاوت و ساختمان ها و سازه های تاریخی و فرهنگی با قدمت بالا از اصلی ترین انتخابهای گردشگران در تور ترکیه محسوب میشود.در این شهر ،مناطقی وجود دارد که بهترین گزینه برای اقامت و زندگی کردن میباشد که در ادامه مطلب با بهترین مناطق استانبول برای زندگی آشنا خواهید شد.

بهترین منطقه استانبول برای زندگی


[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مناطق تفریحی آنکارا

دوشنبه 25 دی 1396
15:0
somayeh

اگر تور ترکیه را به مقصد آنکارا انتخاب کرده اید،پیشنهاد میکنم بازدید از مناطق دیدنی آنکارا را از دست ندهید . شهر آنکارا اگرچه میزبان توریستهای کمتری نسبت به استانبول است اما پر از جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی و تفریحی ست و میتوان ساعات زیادی را برای بازدید از آنها اختصاص دهید.

در آنکارا برای تفریح کجا برویم!


[ بازدید : 315 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترين سواحل در استانبول

پنجشنبه 7 دی 1396
16:04
somayeh

اگر می خواهید برای تعطیلات تابستانی و نوروزی به استانبول سفر کنید، بدون شک در پی یافتن مکان هایی هستید که بتوانید از سفرتان لذت ببرید.یکی از این مکان های تفریحی میتواند سواحل زیبای استانبول باشد پس با ما همراه باشید تا سفری خاطره انگیز را برایتان رقم بزنیم.

ساحل کیلیوس در استانبول


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آسیا گردی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]